Otobüsleri Arzalanan Kızların Ateşlerini Söndürdüm

iş yerim ankara’da ama ailem istanbul’da olduğu maksadıyla hafta sonları hoş havalarda otomobil ile gidiyorum tekrar böyle bir anda dönerken akşam saat 11 de bolu’da ara verip aş yiyordum o mola bir otobüs yanaştı dumanlar içinde motorunun arıza yapmış piston patlatmış gidemiyor. Bir zamanda ortalık karıştı yolcular en az 2 saat veya daha çok bekleyeceklerdi bu arada muhalif masama iki valizi olan iki kadın oturdu düşünceli bir şekilde yarın imtihana yetişemeyeceğiz diyorlardı moralleri fazla yırtıktı bende yanlarına gidip geçmiş olsun dedim bana evvel yanıt vermedi sonra dedim ki hususi arabamda iki şahıs gelebilir ankara’ya deyince nasıl sevindi derhal elimi sıktı elleri fazla hafifti birisi nesrin diğeri istek idi ikisi de 33 yaşında hoca saate baktım 11 – 3 saate gideriz dedim tamam dediler ve yola çıktık nesrini öne aldım istek arkaya bindi sakın uyumayın dedim nesrine aksi halde bende uyurum dedim tamam dedi başladı yaşam öyküsünü anlatmaya bir baktım istek arkada uyumuş nesrine dönüp bana yaslanarak uyuya bilirsin dedim kafası benim koltuğa koyup uyudu. Ankara’ya akşam 2 de girdim uyandırdım bana bizi bir otele bırakırsan mutlu oluruz dedi benim evim uygun kimsesiz yaşıyorum korkmayın yemem sizi dedim. Peki deyip güldüler kimsesiz bir şartla yemekleri siz yapacaksınız bende sizden nakit almayacağım dedim nesrin sana fazla borçlandık nasıl öderiz bunları deyince bende önemi yok dedim. Sabah erken kalkıp kahvaltı hazırladım uyandırdım saat 8 gibi 9, 30 sınav varmış yetişiriz dedim. Neyse giyinip çıktık evin meslek cep telefonlarını verdim her hangi bir şey olursa arayın dedim ve bırakıp ise gittim gece 5 de eve geldim oturuyorlar idi neticelerin 3 gün içinde belli olacağını rahatsız etmeyelim ben de olur mu öyle şey kalmanız daha iyi olur benim maksadıyla dedimo arada istek öyle bir oturmuş ki her şeyi meydanda içinde asla bir şey ve yok altında kilotda yok yemekler yedikten sonra bulaşıkları nesrin yıkıyordu bu arada istek iki kahve yapıp yanıma geldi karşılıklı içtik ani bacaklarını açıp vajinasını bana gösterdi bana burası fazla alev alıyor söndür deyince alıp döşek odasına gidip direk kalkık bir vaziyette kuru kuru soktum vıcık vıcık dı dibine kadar girdi on dakika siktim ağzına aldı sakso çekerek kaldırdı arkasını döndü götten yap dedi tükürükleyip soktum bas bas bağırıyor durmak yok dedim git gellerden sonra boşaldım kalkıp banyoda yıkanıp salona geçtim nesrin arzunun ateşini düşürmüssün benimkini ne vakit yapacaksın deyince sen iste olur dedim. 11 gibi yatağa nesrinle birlikte yattım mükemmel sevişiyordu full bir profosyenel gibi fazla tazyikli ağzına boşaldım ve bu arada nesrine aşık oldum benimle kalmasını istedim kabul etmedi her vakit sikebilirsin istanbul’da dedi 3 gün işe gitmedim evde kilotsuz gezdiler yarrağım kaktıkça hangisi yanımdaysa onu becerdim full 5 kilo verdim fakat nesrinin vajinası diğer onları yolcu ettikten sonra her hafta uçakla gidip iki gün iki veya üç kadın oluyorlar hepsini yapıyorum bazen kızlardan habersiz uçakla nesrini ankara’ya getirtip iki gün asla yataktan çıkmıyorum nesrine asık oldum istifa ettirip ankara’ya aldırdım her gün seks yapıyoruz.