Hocam hem öğretiyor hemde veriyor, hem öğrendim hemde delice siktim.

22 kasım 2014size başımdan geçen en hoş anımı izah etmek istiyorum. . Been reyhan 22 yaşıındayım ve erkekleri peşinden koşturacak kaddar hoş sayılırım:)) fiziğim yerinde mankenlik ajanslarındaki hatunlardan eksiğim yok :)) neyse gevezelik etmeden mevzuya arka döneyim. . Bundan beş sene kaddar önnce lise yıllarımda okulumuza güncel atanmış matematik hocası murat hocayla karşılaşınca başladı içimdeki geniş fırtına. . Deyim yerindeyse alem banaa hasta beende ona hasta oldum 🙂 adamda biir karizma varr ki off anam offf. . Şanssızlık şu ki murat hocayı bizzim sınıfa vermemiştiler çook üzüntülüydüm bişeyler yapılır sonuçta elimin altında sayılırdı. . Been gibi derslere ve yetenekle matematiğe ilgisiz biirisi baya bi alakalı olmaya başladı. . Harçlıklarımla artıkk makyaja değil matematik kitaplarına yatırım yapıyordum:) tabi işin içiinden çıkılacak gibi değildi zor ders her yiğidin harcı değil bu meslek 🙂 okulda devamlı elimde matematik kaynaklarıyla dolaşır oldum maksat murat hocamın ilgisini çekmek. Belli biir süreden sonra dikkatini çekmiştim artıkk. Adam güncel ve meraklı biiri bilinen beende bundan faydalanmalıydım. . Gittim yanına merrhaaba hocam falan durum hatır muhabetinden sonra konuyu matematiğe getirdik. . Ya hocam beenim matematiğe ilgim çook amma bi türlü yapamıyorum dedim. . Hocada matematiği seversen o da seni sever dedi. . Içimden seni seviyorumda sende beenii seviyormusun diye sorasım geldide:d beende seviyorum amma yapamayınca sevmek biiraz zorlaşıyor bilinen. . Murat hocadan beklediğim öneri geldi. . Istersen birlikte çalışırız dedi. . Beende tabi çookk mutlu olurum hocam dedim ve ayrıldık derse geçtiik. . Aradan biir gün geçti gittim yanına dedim hocam ne vakit başlayalım. . Hocada okulda olacak şey değil bilinen kalabalık herkes başımıza üşüşür ve tesiri olmaz. . Istersen haftada biir gün beenim eve gel been sana biir iki saat zaman ayırırım tabi sende çalışacaksan. . Çünki emek verdimmi seninde terlemen lazım 🙂 beende terlerim hocam tabikide emek verecem dedim. . Neyse sonraki gün yuvasına gittim yavası biiraz dağınıktı bilinen eve kız eli değmese karışık ve pis olur:) beende dedim hocam siz banaa matematiği öğretin beende evinizi toplamanıza yardım ederim. . Oda olurmu öyle şey sen derslerine çalış başkada bişey istemem dedi tabi nezaketen:d biir kaç ısrardan sonra kabul etti oda. . Neyse derse başladık öyle hoş geliyorduki x y z :)) ahh ahh keşke bütün derslerime o gelseydii. . Gel vakit git vakit matematikte been baya bi ilerlemiştim artıkk daha çok anlıyor hatta biirilerine anlatacak dereceye gelmiştim. . Murat hocamla çook içten olmuştuk. . Günlerden biir gün matematik dersimizi yaptık beende dedim yavası toparlayıp biir kahve yapıp içip giderim dedim o da beende şu yazılı neticelerini okuyayım dedi. . Neyse yavası düzenlemeye başladım esasen çok dağınıkta değildi been her hafta düzenliyordum o da esasen çok dağıtmazdı. . Yerde biir poşet vardı aldıım biirde ne göreyim içiinde biir kutu prezervatif ilk kez görmüştüm diri diri hepp porno izlerken görürdümde canlısını ilk kez gördüm. . Samimiyetten kaynaklı dedim murat hocam çook çok yoruyorsunuz kendinizi çook çok ekşın varr ki kutu kutu takılıyorsunuz:))) hafif biir tebessümle banaa baktı yok be reyhan beende çok ekşını hesaba katarak aldıım da kutu elimde patladı :d biir adet bile kullanamadık :)) kırmızı sana fırsat işte bunu kullanmak gerek dedim. . Dedim hocam ayıpsınız ya yeterki söyleyin been ne güne duruyorum dedim gülerek:) onun yüzündeki tebessüm kayboldu olurmu öyle şey reyhan şakası bile güzel değil. . Bunun üzerine gitmek lazım hocam beenii kırmaz düşüncesinin verdiği güçle. . Ne olur ki hocam o kaddar anlattınız banaa matematiği beende size biir yardımda bulunsam çook mu hem beende çook heves ediyorum nasıl biir şey olduğunu. . Reyhan matematik beenim işim amma bunu sana gerçekleştirmek olmaz dedim. . Boynu bükük biir şekilde konuyu kapadım. . Başka derslerde daha bi alakalı olmaya başladı murat öğretmen her defasında biir yerlerime dokunuyor daha çok temas halinde oluyordu. . Beende bundan kuvvet alaraktan. . Hocam keyfiniz yerinizde kutu bitti galiba. :)) yaramı deştin reyhann dahada aynı sayıda duruyor :)) üzerine gitmedim esasen dersin sonuydu. . Madem sözle olmuyor diğer şeyler denemek lazım. . Lavaboya gitmek içiin müsade istedim. . Gittim lavaboya üstümü çıkardım ve içeriye gittim elimde kutuyla 🙂 hocam bunu bitirmeseniz içim rahat etmez dedim döndü banaa baktı derhal yüzünü arka dönü. . Ne yapıyorsun kadın git üstünü giy dedi. . Beende yanına gittim gelde sen giydir hocam dedim. . Tuttum elini memelerime götürdüm. . Bak hocam kalbim nasıl istekle süratli süratli çarpıyor. . Gözüm karşısına ilişti baktım ufaktan şahlanmıştı hocamın yarağı:) dedim tamamdır bu meslek. . Öğretmen kalktı karşıma dikildi ve direkt dudaklarıma yapıştı öyle çılgın öpüyor ve dudaklarımı dişliyordu ki kendimden geçiyordum. . Lisanı ağzımın içiinde dilimle dans ediyordu. . Öpüşmek ne güzelmiş böylece 4 5 dk devam etti. . Sonra ellerini arkama götürdü kalçalarımı sıkmaya ovalamaya başladı. . Beenii şahsına gerçek çekiyordu penisini pantolonun üstünden ammımda hissediyordum ve çook heyecanlanmıştım. . Beende elimi onun yarağına attım. . Bu bizzim sex hikayelerimizin başlangıcıydı. . :)) elimle fermuarını açtım külot vardı kemerini açmak daha iyiydi. . Kemerini açtım pantolonunu indirdim. . Sonra külotunu indirdim o halen dudaklarımı memelrimi ısırıyor yalııyor ve elleriylede kalçalarımı sıkıyor parmaklarını kalça deliğime sokmaya uğraşıyordu hafiften. . Been yarrağa odaklanmıştım. . Bütün çıplaklığıyla siki elimin içiindeydi amma göremiyordum göğüslerimde hocamın lisanı. . Tuttum okşuyorum amma baya bi büyüktü bunu nasıl sokacaktım kendime… neyse sakso çekme işlemi bitti durdu yüzüme baktı ve banaa diz çöktürttü penisini dudaklarıma değdirdi sonra ağzımı açtım nasıl yalayacam bilmiyorum amma soktu ağzıma hafiften dilimi oynatıyorum oda ağzımın içiine gidip geliyordu. . Yawaştan hızlandı ufak dilime deyiyordu siki kusasım geldi sonradan bunu farkedince o kaddar ilerlemedi. . Çıkardı damarları belirgin penisini kutuyu aldı eline bi adet çıkardı ve taktı… beenii domalttı kanepeye geçti arkama dedi sen bakiresin ammına sokmayacam o yüzden kalçasına sokacam acıyabilir biiraz amma çook acırsa söyle arka çıkarayım yapmayız. . Beende tamam dedim. . Kalça delimi sakso çekmeye başladı çook hoşuma gitmişti lisanı arada ammımada kayıyordu amma çoğunluk kalça deliğindeydi. Deliği iyici yumuşattı diliyle. . Şu anda parmaklarını sokuyordu ufaktan yawaş yawaş parmaklar giriyor acıyordu amma çok değildi. . Orta parmağını sokup çıkarıyordu artıkk keder yoktu sonra kalktı ayağıya penisini yasladı deliğime coşku basmıştı. . Içime penis girecekti acaba nasıl olacak bu duygu. . Yawaştan yasladı başını soktu amma acımıştı tabi arka çekmesin diye sound etmedim. . Biiraz daha zorladı yawaş yawaş içime giriyordu. . Acıyormu diye sorunca been zorunlu yalan söylemek zorunda kalııyordum. . Devam edin hocam acısa söylerim dedim. . Girmeye dewam etti gözlerimden yaş geliyordu acıdan umarım yarısından dahasını sokmuştu sabırsızlandım artıkk hocamm çook acıyor dedim yawaş yawaş arka çıkardı. Sızlıyordu ufaktan amma çook çok değildi. . Hocam dewam edin dedim yok dedi senin canın acıdı yeter dedi amma hocam daha güncel başladık. . Dedi tamam o vakit beende köklemem yarıya kaddar olur oda dedim. . Yeni baştan soktu önceki yerine rahat geldi açılmıştı biiraz deliğim. . Gidip gelmeye başladı keder yerini zevke bırakmaya başlamıştı bile hızlandı hızlandıkça daha çok ilerliyordu asen son kasıkları kalçama değiyordu gidip geldikçe şap şap diye sound çıkması hoşuma gitmişti:) öğretmen köklemişti kalça deliğim sikine ev olmuştu hızlandı soluk alış hızıda öyle. . Biiraz geçtiikten sonra yavaşladı ve derin biir soluk aldı ne oldu dedim hocam. . Boş aldıım been dedi. . Biiraz bekledi şu anda dizi sende dedi kanepeye oturttu beenii bacaklarımı omuzuna attı oda yere çökmüştü. . Başını ammıma gerçek götürdü ve sakso çekmeye başladı lisanı vajina deliğime değdikçe gıdıklanıyordum parmağınıda deliğime sokmaya uğraşıyordu hafiften soktu ve ammımda yuvarlıyordu bi nevi parmağını hızlanmaya başladı bi acaip olmaya başladım. Daha çok hızlandı beenimde soluk alış verişim hızlandı biirden geniş biir gevşeme oldu beende boşalmıştım beenimkiler yere dökülmüştü gerçi been temizleyecektim :)) çook hoş biir duyguydu. . Matematik nelere kadirmiş o ders sayesinde zevkin doruklarına çıkmıştım. . Toparlandık duşa girdik biirlikte öğretmen biir adet daha prezerfatif aldı banaa sen tak dedi. . Taktım prezervatifi döndüm arkamı yeni baştan soktu götümü arkamdaydı elleriylede memelrimi tutmuştu sıkıyordu gidip gelmeleri hızlıydı kalça deliğim alışmıştı artıkk. . Öğretmen yeni baştan boş aldııktan sonra duşumuzu alıp çıktık banyodan. . Etrafı toparladım spermlerimi sildim 🙂 been artıkk gideyim dedim. . Hocada banaa teşekkür etti dudaklarımdan öptü. . Dediki iyiki matematikçiyim :)) gülüştük ve been eve gittim. Derslere ve sikişe devam ettik artıkk daha çılgınca sikişler yapıyorduk bu seks hikayelerimizide diğer sefere anlatırım artıkk. . Şimdi beende matematik okuyorum ve beende ders veriyorum hem nakit kazanıyorum hemde zevk:)) eski seks hatıralarımı sizinle paylaşmaya devam edecem. . Matematikçi reyhandan saygılarla. .  

Yazar: editor

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir